poniedziałek, 14 stycznia 2013

Wprowadzenie

Venus Kissley  to dziewczyna z pozoru mająca wszystko o czym marzy przeciętna uczennica. Jest popularna, potrafi postawić na swoim i podporządkować pod siebie słabszych. Dużo chłopaków zabiega o jej względy, lecz  większość zostaje odesłanych z kwitkiem.  Dla osoby z zewnątrz wydaje się być ideałem. Ma bogatych rodziców i równie śliczną jak ona, młodszą siostrę. Jednak nikt tak na prawdę nie wie, że jej wredne zachowanie to tylko maska, za którą chowa swoją prawdziwą osobowość, zagubioną przez wpływ środowiska, którym się otacza. Pewnego dnia w dość zwyczajnych okolicznościach poznaje przystojnego Louisa. W końcu trafia kosa na kamień.


Co myślicie? To na razie wstępny zarys o czym będzie historia. Mam nadzieję, że spodoba Wam się równie bardzo jak moje poprzednie opowiadanie :)

Wkrótce prolog. 

Zapraszam.

4 komentarze:

  1. Mi się już podoba :D, czekam na prolog i na rozwój wydarzeń :D. No i historia będzie z Lou <3! Jaram się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie <33
    Zapraszam też do mnie. Dopiero zaczęłam więc jest 1 rozdział. Może skomentujesz,dodasz się do obserwatorów,byłabym wdzięczna ;)
    http://truly-deeply-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście kocham każde słowo jakie napiszesz, więc uważam, że ten blog będzie równie fantastyczny co poprzedni. Zarys ciekawy i jestem ciekawa co tam się takiego wydarzy :)

    OdpowiedzUsuń