czwartek, 31 stycznia 2013

Pewnie zastanawiacie się kiedy wreszcie pojawi się pierwszy rozdział? 
Jeśli dobrze pójdzie to pod koniec tego tygodnia, jeśli nie, to na pewno w przyszłym. Ogólnie zauważcie, że w pierwszej notce na tym blogu pisałam iż Without Reason rusza dopiero gdzieś w połowie lutego lub na początku marca. ;)  

Dopiero skończyłam swoją przygodę z You Only Live Once i trochę potrzebuję czasu, aby "zapoznać się" z Venus, która jak zapewne widzicie, ma odmienny charakter od Liliany (czytający YOLO to na pewno zauważyli  :-)   ). 
A więc, dajcie mi trochę czasu. Codziennie myślę jak "rozegrać" to opowiadanie i nieskromnie napisze, że dzisiaj dosyć sporo pomysłów przyszło mi do głowy. Nie chcę Was zawieść, mam nadzieję, że opowiadanie będzie dobre. Więc proszę, cierpliwości, a ja postaram się Was nie zawieść! 
Na zakończenie chciałabym jeszcze napisać, że jestem zaskoczona! Ten blog ma dopiero prolog, a już ma 13 obserwatorów! Jak dla mnie to jest COŚ. Jestem ogromnie zdziwiona, ale i szczęśliwa, bo wiem, że będę miała dla kogo pisać. 

Dziękuję i do napisania wkrótce :) 

1 komentarz:

  1. jejku, świetny rozdział :D
    Nominuje Cię do The Versatile Blogger, więcej informacji na:
    http://fotobymisku.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html
    :)x

    OdpowiedzUsuń