piątek, 22 marca 2013

Liebster Award

Chciałabym podziękować http://another-than-you-but-better.blogspot.com i http://chasingdreams-story.blogspot.com za te dwie nominację :) DZIĘKUJĘ 

Nie wiem czy muszę wyjaśniać zasady tej zabawy, bo wydaje mi się, że już chyba wszyscy mniej więcej ogarniają to. Więc przepraszam, ale nie będę tutaj tego opisywać, w razie pytać piszcie. 

Pytania które dostałam od tych dwóch cudownych dziewczyn;

1.Lubisz czytać książki ?
Uwielbiam ! 
2.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Zielony i niebieski :)
3.Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Architektem.
4.Masz rodzeństwo?
Mam niezliczoną liczbę braci i sióstr Directioners xD!
5.Jakie jest Twoje marzenie?
Jeśli je tutaj napiszę nie spełni się. 
6.Czego się najbardziej boisz?
Że na tym świecie nie ma idealnego faceta dla mnie (wiem głupie) i że zostanę stara panną xD
7.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
To pytanie się powtórzyło :P
8.Dlaczego założyłaś bloga?
Bo chciałam podzielić się z innymi moimi wyobrażeniami.
9.Masz jakieś hobby?
Podróże, muzyka, snowboard, pisanie.
10.Jak masz na imię, ile masz lat?
Marysia, 18
11.Rzeczy bez których nie wychodzisz z domu?
Komórka

***

1.Co zmieniło się w Twoim życiu od momentu zostania Directionerką?
Chyba to, że uwierzyłam, że marzenia się spełniają. Poznałam dużo nowych wspaniałych osób, odkryłam jak wielką radość daje mi pisanie :).
2.Twitter vs. Facebook?
Twitter bez dwóch zdań.
3.Kiedy masz urodziny?
We wrześniu
4.Ulubiona książka?
"Kolory minionego lata" R.Evansa i "Szeptem" Beccy Fritzpatrick (chyba tak się pisze jej nazwisko xD)
5.Co najbardziej łączy Cię z chłopakami?
Wowow nie mam pojęcia, nie myślałam o tym.
6.Byłaś/Będziesz na koncercie 1D
Nie :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
7.Ulubiona piosenka 1D?
To się zmienia, ale głownie jest to I would i teraz ostatnio One Way Or Another
8.Jak myślisz, skąd wzięły się te wszytktie "truedirectioners"?
Nie mam pojęcia
9.Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Architektem 
10.Jakie jest według Ciebie, najlepsze imię angielskie ?
Lilly i Loren :D 
11.Akceptujesz dziewczyny chłopaków z 1D?
Oczywiście, że tak :) Choć, przyznam się, że miałam przez długi czas problem z Eleanor bo nie mogłam się do niej przekonać. 



Blogi, które nominuję; 

Pytania, które do nich mam;
1. Który z 1D jest Twoim ulubieńcem i dlaczego?
2. Do której chodzisz klasy?
3.Jak długo jesteś Directioner?
4.Ulubiony dzień tygodnia?
5. Grasz na jakims instrumencie ?
6.Jesteś pewna siebie?
7.Ile masz lat?
8. Wolisz Danielle, Eleanor czy Perrie?
9. Masz Twittera?
10.Lubisz WF :P?
11.Ulubiony przedmiot w szkole?




No to tyle jak na razie:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz